Stylizacje ze sklepem Sheinside


Dzisiejszy post jest zupełnie inny ze względu na brzydką pogodę za oknem:)
Postanowiłam nie męczyć was zdjęciami w domu i przygotować coś innego 
Przekazuję wam piękne stylizacje w obrębie jednego sklepu internetowego Sheinside
Sklep jest naprawdę genialny! Bardzo duży asortyment! 
Zaczynajmy!


Stylizacja 1 

Kropki- wzór, który podbił serca dziewcząt na całym świecie.
Idealne połączenie skórzanych spodni z Cardiganem w kropki.
Motyw tygrysa już dawno stał się ulubieńcem blogerek 
Postanowiłam połączyć wszystko z któtką , czarną, obcisłą bluzeczką.
Do tego dołączyłam piękne czarne buciki na koturnie oraz piękne dodatki!
Skórzane dodatki idealnie pasują do spodni 



Koszulka- click|Spodnie- click |Cardigan- click|Bransoletka- click|Torebka- click
|Buty- click




Stylizacja 2

Zwierzęcy motyw tylko dla odważnych? 



Moim zdaniem jest odpowiedni dla wszystkich, tylko trzeba go dobrze przełamać.
Dlatego doradzam wam z czym go łączyć :)
Do pięknej sukienki dopasowałam lordsy z tym samym motywem
Dodatkowo użyłam jesiennej parki w podobnych kolorach, aby przełamać motyw.
Dodatki złota są tutaj jak najbardziej na plus!

Sukienka- click|Parka- click|Torebka- click|Cienie- click|Bransoletka- click|
Naszyjnik- click|Buty- click 



Stylizacja 3 

Ostatni wygląd jest moim zdaniem najlepszy!
Uwielbiam luźne stroje w jednym kolorze, ma być modnie i wygodnie!
Wycięta sukienka? Hit czy kit?
W dobym połączeniu wygląda klasycznie! Dużo osób uważa, że jest zbyt wulgarna
Sukienka ta potrafi wywołać żywe emocje
A jakie jest wasze zdanie na ten temat?
Dopasowałam płaszcz Waterfall oraz czarne lordsy z ćwiekami
Plecak? 
Moda na plecaki zatacza coraz szersze kręgi, noszą je gwiazdy oraz sławne blogerki!
Ja uważam go za absolutny hit tego sezonu!


Buty- click|Waterfall- click |Naszyjnik- click|Plecak- click|Pierścionek- click




Co myślicie o takich notkach?
Co sądzicie o asortymencie sklepu Sheinside
Jak wam się podobają zaprezentowane tutaj stylizacje, 
oraz która się wam najbardziej podoba?
Miłego dnia życze kochani!

No comments:

Post a Comment