A touch of elegance



Zdjęcia z wczorajszej sesji :) Musiałam wykorzystać przepiękną pogodę! Do dzisiejszej stylizacji założyłam czarną sukienkę, którą możecie zakupić tutaj klik. Jest naprawdę świetna! Góra sukienki oraz jej rękawy są z ekoskóry, a cała sukienka jest asymetryczna! Ma przepiękne złote suwaki na rękawach :)
Uwielbiam taki trapezowy krój :) Co dobrałam do sukienki? 
Stwierdziłam, że zwykłe czarne szpilki i przeciętna kopertówka, 
będą tutaj zbędne! 
Więc postanowiłam:
- założyć koturny w koralowym kolorze i dopasować do nich torebkę ombre!

 Ostatnio również otrzymałam przepiękny naszyjnik - złoty łańcuch, co pokierowało mną by właśnie połączyć go z torebką. Pewnie myślicie dlaczego? Uznałam, że torba posiada identyczny łańcuszek na uchwytach i będzie się dobrze komponowała w tym zestawie :) 
Ten przepiękny naszyjnik możecie zakupić tutaj klik !
Zdjęcia zostały zrobione w mojej miejscowości i wykonała je moja siostra :)
Miłego dnia kochani!

TRWAJĄCE KONKURSY
1. DO WYGRANIA PLECAK
2. DO WYGRANIA BRANSOLETKA













sukienka- sukienkowo
buty- atmosphere
biżuteria- choker
torebka- mohito

No comments:

Post a Comment