BOY LONDON - SHEINSIDE



I już po szkole :) Wreszcie w domu! Miałam kłopoty z internetem i dlatego mnie tu nie było
Coś dla was przygotowałam! Po zajęciach wybrałam się na małą sesję :)
Przygotowałam luźniejszy zestaw, w którym czuję się świetnie!
W takiej stylizacji najlepiej na wyjeździe!  
Jutro z samego rana biegnę na małe zakupy :) 
Bluza? Czasami warto się przełamać! Połączyłam ją z leginsami moro i czarnymi botkami :)
Co o tym myślicie?
Przygotowałam również nowości z SHEINSIDE!!!
Tym razem przedstawiam wam kurtki i płaszcze :)













bluza- boy london
leginsy-tally-weijl



NOWOŚCI SHEINSIDE!!!

Uwielbiam asortyment tego sklepu! Jest godny polecenia :)
Serdecznie zapraszam!
Te wszystkie cudowne okrycia możecie własnie zakupić w sklepie SHEINSIDE















No comments:

Post a Comment