Sunset - Review



Dziś 2w1! Niebanalna stylizacja przy wczorajszym, pięknym zachodzie słońca! 
Takich kolorów jeszcze u mnie nie było :) Po otrzymaniu spódniczki już miałam pomysł!
Pensjonarka z motywem floral, idealnie dopasowała siędo rozkloszowanej spódniczki :)
Dodałam czarne proste szpilki, kopertówkę i mały dodatek w postaci naszyjnika!
Naszyjnik otrzymałam od firmy KLIK, jest cudowny! Uwielbiam takie dodatki! Firma naprawdę mnie miło zaskoczyła :) Naszyjnik możecie zakupić tutaj
Zapomniałabym o kopertówce :) Pamiętacie mój wybrany bon na najlepszą stylizację tygodnia? Oto właśnie mój prezent <3 Dziękuję!













spódniczka- vinted
szpilki-
torebka- novamoda
koszula- h&m
naszyjnik, gumka- najpiekniejszenaszyjniki



RECENZJA PRODUKTU
Dziś postanowiłam połączyć post z recenzją kosmetyku, który otrzymałam od firmy biocosmetics-polska.
KWAS HIALURONOWY POTRÓJNY BIOCOSMETICS
Jestem bardzo zadowolona z tego produktu, ponieważ  poziom podnosi on poziom nawilżenia rogowej warstwy naskórka. Ostatnio na zajęciach sprawdzaliśmy poziom nawilżenia skóry, i co? 
Okazało się, że mam bardzo wysuszoną skórę :(
I oto produkt, który odpowiednio pomoże mi:
- zwiększyć jędrność i dodać skórze blasku
- wygładzi i zmiękczy moją skórę
- zniweluje łuszczenie się naskórka
- nasili porost włosów oraz zwiększy ich nawilżenie
Czego chcieć więcej :)?
Efekty niesamowite! 







Już niebawem efekty działania produktu na moim blogu, bądźcie czujni :)
Miłego dnia!

No comments:

Post a Comment