In winter?


Mam cieplutki sweterek, idealny na zimę w piękne złote wzory azteckie :)
I jak myślicie gdzie go znalazłam? Oczywiście, że w SH!
Dopasowałam rozkloszowaną beżową spódniczkę firmy comodo
Uwielbiami te spódniczki! Ta jest  idealna  na zimę :)
Biała kopertówka ze złotym zameczkiem Torebki-Kamila-Pająk, prosta i bardzo skromna :)
Z pewnością użuję ją do wielu stylizacji 
No i parę dodatków :) 
Bransoletka pudrowo- biała od nowinska, świetnie wykończona i w moich ulubionych kolorach :)
Naszyjnik i bransoletka eko pochodzą od malla, świetna firma, którą niedawno odkryłam
No i moje złote buciki od czasnabuty
Cała stylizacja w moim stylu
Gdy jest trochę beżu i trochę złota czuję się idealnie w zestawie!













buty- czasnabuty
spódnica- comodoshop
sweter- SH
bransoletka pudrowa- nowinska
bansoletka, naszyjnik- malla

No comments:

Post a Comment