New Year


Hej ;* I dziś wreszcie SYLWESTER! 
Pomimo wielu planów, postanowień to mój ulubiony dzień w roku!
To nie prawda, że tylko w sylwestra można ubrać się z same świecidełka.
Przeglądając ubrania, dodatki podstawą dla mnie jest akcent złota 
wiec już wiecie dlaczego sylwester jest tak wyjątkowym dniem.
Niestety dziś jestem w pracy i nie mam dokładnych planów co do dzisiejszego wieczoru. 
Mam dwie propozycję i nadal nie wiem na którą się zdecydować !
Jest jeden plus tego całego wydarzenia, a mianowicie wiem co się ubiorę i to mi wystarcza :)
Kochani chciałabym wam bardzo podziękować 
za taką ilość wejść na mojego bloga w tak krótkim czasie
 i za to że ze jesteście ze mną,  to naprawdę dla mnie bardzo ważne!

Życzę wam udanej imprezy sylwestrowej, więcej dobrych chwil, sukcesów w blogowaniu!!! 










spódnica - allegro
buty- deezee
body- allegro
torebka- 



No comments:

Post a Comment