Patterns of different



Dziś z samego rana odwiedziłam moje ulubione SH i znów znalazłam
 mnóstwo niesamowitych ciuszków :)
Jednym z nich jest płaszczyk, który mam na sobie :)  
Płaszczyk cieplutki, posiada pikowane rękawy :)
Z SH mam również bluzeczkę, którą mam na sobie. 
Zobaczyłam ją i bez zastanowienia wzięłam :)
Spódnica metaliczna- skórzana pochodzi ze sklepu ANSWEAR, spódnica jest śliczna, 
ma lekki połysk złota :) Jak pikowany płaszczyk to pikowane buty i torebka! 
Buciki kupiłam na portalu vinted.pl, a torebeczka to już inna bajka :)
Słyszeliście o sklepie manzana ? 
Właśnie tam ją zdobyłam. Jest bardzo pojemna w przy tym taka piękna! 
Co myślicie o stylizacji? 










bluzka- sh
płaszczyk-sh
buty-vinted.pl
torba- manzana
spódnica – Click Fashion - answear.com


KONKURS Z CLICKFASHION
klik


No comments:

Post a Comment