Recenzje ( Hean & Nowińska)




Przedstawiam wam rezultaty mojej współpracy z firmą NOWIŃSKA 
Otrzymałam przepiękną bransoletkę, pudrowo -białą z przepiękną zawieszką :)
Nowińska biżuteria artystyczna ma świetny asortyment. Dlaczego wygrałam taką bransoletkę?
Ponieważ jak już zauważyliście na moim blogu, uwielbiam odcienie pudrowego różu oraz złota :)
Bransoletka jest perfekcyjnie wykończona :) Będzie ze mną cały czas, bardzo dziękuję za taki prezent :)









Prezent od firmy Hean. Otrzymałam dwie pomadki oraz kilka błyszczyków.
Pomadki do ust vitamin cocktail -> klik
Wybrałam kolor nude oraz red gold, oba kolorki idealnie pasują do mojej urody. 
Odcień nudę zawsze chciałam mieć, świetnie się prezentuje na ustach.
Kolor red gold? Chyba każda kobieta ma go w swojej kosmetyczce :)
Ultragładkość i superkolor! 
Witaminowy koktajl ukryty w pomadce. 
Bogata odżywcza formuła z witaminami A,E,C i F oraz masłem Shea. 
Odżywia naskórek i pielęgnuje go. Idealnie kremowa w aplikacji 
Zawiera filtry ochronne UVA i UVB !
Polecam





No comments:

Post a Comment