Lovely skirt


Cały czas polowałam na spódniczki z piórek, z wyżłobionych różyczek i wreszcie mam! 
Znalazłam moją ulubioną w pudrowym kolorze :)  
Taką spódniczkę możecie zakupić tutaj -> klik
Bluzeczka, którą również znalazłam na stronie oasap
Jak ją zobaczyłam, bez zastanowienia zamówiłam. 
Bluzeczka jest bardzo oryginalna, wykonana z poliestru :) 
Wybrałam kilka dodatków. Kolia jest świetna pasuje to wszystkiego! Złoty zegarek->klik i bransoletki :) 
Do całego zestawu dopasowałam moje ulubione szpileczki!
I co sądzicie o tej stylizacji? 
Ja niestety jestem cały weekend w pracy, ale będę tutaj na bieżąco :) 
Miłego weekendu ;*
















spódniczka, bluzka- oasap
szpilki- lovelyshoes
torebka- Torebki-Kamila-Pająk
kolia- choies
bransoletki- /Cocochoo
zegarek- bornprettystore

No comments:

Post a Comment