NOWOŚCI OD FIRM



Dziś niecodzienny post :) 
Postanowiłam przedstawić wam co otrzymałam!
Od kosmetyków po biżuterię :)
Zapraszam do zakupów kochani u tych firmy :)
A co dziś? Po pracy jadę odwiedzić mojego kochanego konia <3



Odżywka do rzęs i brwi zawiera wiele aktywnych składników oraz roślinnych ekstraktów
Zostały one dobrane z największą starannością, aby Twoje rzęsy i brwi zachwycały swoim wyglądam- były długie, gęste i mocne.
Otrzymałam ją i naprawdę po tygodniu stosowania widać efekty.
Zobaczymy co będzie po stosowaniu 8 tygodniowej kuracji!








Kolejne kosmetyki to paczuszka od firmy Marion :)
Otrzymałam 5 kosmetyków:

1. Delikatny dwufazowy płyn do demakijażu oczu
 z prowitaminą B5 oraz ekstraktem z rumianku
2. Płyn utrwalający fryzurę z filtrem UV, nadaje objętości i zwiększa blask.
3. Olejek orientalny -odżywia znakomicie włosy
4. Maska do twarzy- dermabrazja 
5. Parafinowa kuracja do stóp 






Idealnie wykonany naszyjnik!
Naprawdę polecam!
Z naszyjnikiem będzie również stylizacja na blogu!






Firmie bardzo dziękuję za prezencik!
Otrzymałam cudowny naszyjnik oraz zawieszkę do kluczy :)





Piękna torebeczka wykonana przez stylovetorebki
Znajdziecie z nią stylizacje






Cudowny naszyjnik od firmy udobuy
Już nie mogę się doczekać stylizacji z tym cudeńkiem !



No comments:

Post a Comment