Flutes roses



Długo szukałam takiej spódniczki :)  
Przepiękna pudrowa rozkloszowana jest już moja
Taką spódniczkę możecie kupić -> klik .  
Biała bluzeczka od klik, bardzo fajna klasyczna bluzeczka.
Dodatkowo kolia od klik. A co myślicie o rajstopkach? 
Ja jestem z nich bardzo zadowolona, jeśli ktoś jest chętny może je zamówić tutaj
Pudrową bransoletkę z przepięknych perełek mam od armelle
Postanowiłam też coś zmienić i zrobiłam sesję w domu :) 
Teraz mam mnóstwo wolnego więc będzie duuużo stylizacji!
Niestety nadal szukam pracy, i jest bardzo ciężko, 
ale pocieszam się tym, że więcej czasu spędzam na blogu.
Jutro wyruszam na łowy do SH oraz przygotować stylizację na miesiąc luty.
Oczywiście pojawi się relacja dla was!
;*


spódnica- klik | rajstopy- klik | bluzeczkaklik| kolia- klik | bransoletka- armelle








No comments:

Post a Comment