Złota spódnica


Każdy łączy koszulę w kratę z czarnymi leginsami.
 Ja postawiłam na złotą rozkloszowaną spódnicę od klik
Otrzymałam też piękny zegarek od bornprettystore
Dopasowałam czarne klasyczne botki od klik.  
Dziś nabyłam nowego iphone 4, jednak biały :) 
Cały czas myślałam, czy biały czy czarny! 
Teraz pozostają do kupienia obudowy <3

Otrzymałam przepiękny prezent na walentynki od klik
Bardzo dziękuje! Mój ukochany z pewnością się ucieszy!
Zapraszam na zakupy do naszyjnikimie

Kochani mam dla was rabacik w sklepie bebestfriends
Na cały asortyment oraz rzeczy przecenione.





koszula- shoplaperla | spódnica- klik | buty- klik | zegarek- bornprettystore









NASZYJNIK WALENTYNKOWY!

MOŻECIE ZAKUPIĆ TUTAJ -> naszyjnikimie naszyjnikimie

KOD DLA CZYTELNIKÓW
10% zniżki z kodem :ROZALIA




No comments:

Post a Comment