NUDE



 Dziś mam dla was klasyczny zestaw, 
ostatnia stylizacja przed moim wyjazdem do Łodzi :)
Piękna klasyczna sukienka w moim ulubionym kolorze, 
możecie ją zakupić tutaj ->Makadamia
Mnóstwo dobrego i ciekawego asortymentu, ja wybrałam tą trapezową sukienkę. 
 Kurteczka pożyczona od cudownej Karoliny, dziękuje!
Dopasowałam buciki nude- secretoutlet
lubie looki w jednym kolorze!
I nadszedł czas na torbę! Jestem bardzo zadowolona!
Torebka jest wykończona idealnie, ma piękny kolor 
i co najważniejsze jest bardzo pojemna.
Torebkę możecie zakupić:etorba
Zakupy w firmie e-torba to nie tylko komfort i bezpieczeństwo 
to przede wszystkim oszczędność czasu! 
Tak jak jest napisane
 'Samo zadowolenie klientów już nie wystarcza. Trzeba ich zachwycić! 
I właśnie ja jestem naprawdę niesamowicie zaskoczona oraz zachwycona!
Moja torba jest wykonana z wysokiej jakości skóry ekologicznej. 
Torba posiada mnóstwo przegródek, i jak już mówiłam jest bardzo pojemna:)
Ja wybrałam kolor beżowy, a wy?

A już jutro wyjazd<3 Łódź!
Pokazy, spotkanie blogerek czego chcieć więcej ? 
Miłego kochani a ja wracam w niedzielę!


sukienka- Makadamia | buty- secretoutlet | torba- etorba | naszyjnik- edibazzar








No comments:

Post a Comment