KOLAGEN NATURALNY


Pisałam o zmianach na blogu. Postanowiłam go troszkę zmienić, urozmaicić. 
Przygotowałam dla was post kosmetyczny, w którym główną rolę gra "Żel do mycia twarzy- Kolagen Naturalny. 
Żel, który wam proponujemy możecie zakupić na stronie naturakolagen.
Zdecydowałam się pokazać wam mój natural makeup. Dlaczego wybrałam ten żel?
Moja cera od dłuższego czasu, stała się cerą suchą, zmęczoną i bardzo wrażliwą. 
Używałam już naprawdę wielu kosmetyków, które niestety mi nie pomogły.
Strzał w dziesiątkę! Stosuję kolagen naturalny od 3 dni i już widzę efekty! 
Moja skóra po umyciu już mnie nie piecze, nie jest sucha, a co najważniejsze nie czuję ściągania skóry! 
Ten preparat naprawdę wam polecam. Jedno opakowanie 250ml wystarczy już na 10 miesięcy, co za tym idzie? 
Oszczędność pieniędzy i naprawdę fajne efekty. 
Skorzystałam też z kilku moich rzeczy, które potrzebne są mi w szkole.
Jak już wiecie uczę na kierunku kosmetologia, więc z tego powodu posty kosmetyczne będą miały tutaj swoją zakładkę. 
Do zabiegu domowego użyłam:
kolagenu | białego ręcznika | opaski kosmetycznej | białego fartuszka






Chcesz go kupić? To zapraszam -> NATURAKOLAGEN



Niewielką ilość żelu nanieść na zwilżoną wodą skórę twarzy i szyi. 
Delikatnie rozmasować i obficie spłukać wodą. 
Nie osuszać, jeżeli aplikujemy Kolagen Naturalny.


W sklepie możecie wykorzystać kod promocyjny ważny do końca maja
KOD: "Rozalia" 10% zniżki na cały koszyk :)

No comments:

Post a Comment