NA SPORTOWO


Luźny zestaw nie jest :) 
Dziś odwiedziłam chyba wszystkie second handy i mam mnóstwo nowości 
Puchowy sweterek idealny na dzisiejszą pogodę,
 dopasowane szare rurki z przetarciami i ulubione adidaski :) 
Pudrowe okularki i shopper bag.
Piękna pogoda więc zdjęć będzie mnóstwo!
Mam takiego fajnego "pałera" że szok <3 
Przygotowałam jeszcze zdjęcia moich nowych tuniczek.
Biała czy czarna? Ja wolę mieć w swojej szafie oba kolorki!
Tuniczki są przepiękne, zarówno do szpilek jak i do sportowych bucików.



spodnie- klik | sweter- New-Estilio  | buty- hoodboyz | okulary- klik | zegarek-adidas | torebka- yoco










 spodnie- klik | sweter- New-Estilio  | buty- hoodboyz | okulary- klik | zegarek-adidas | torebka- yoco




NOWE TUNIKI 
Piękne, pikowane tuniczki możecie zakupić w sklepie bajmi
Jak myśliecie, który kolor lepszy? 
Biały, czarny?
 Obie są idealnie dopasowane, i naprawdę bardzo wygodne 
Chcecie takie mieć w swojej szafie?


tunika biała- bajmi | tunika czarna- bajmi






No comments:

Post a Comment