PUDROWA SUKIENKA



Wiosenny klimat zdjęć i mój ulubiony kolorek pudrowy róż <3
Z sukienką się nie rozstaję! Idealnie dopasowana jak na mnie szyta, kocham ją :D
Połączyłam ją z żakietem o takim samym kolorku, któy ma przepiękne wstawki ze skóry.
Do tego puzderko, asymetryczne szpileczki i złote dodatki. 
Zestaw jak najbardziej na imprezę, na wyjście ze znajomymi oraz na spacer :)
Pazurki sama robię, dziś zmieniłam wzór, podoba się?
Zapraszam do oglądania.

Zobaczcie najnowsze botki!!!

sukienka- baronetka | torebka- vinted | zegarek,pierścionek, naszyjnik- edibazzar | 
marynarka- lollachic |buty- styloweobuwie | kolczyki- deserowa










sukienka- klik | torebka- vinted | zegarek,pierścionek, naszyjnik- edibazzar
marynarka- lollachic |buty- styloweobuwie | kolczyki- deserowa

1 comment:

Unknown said...

Fajny ten róż :) Super sesja! Jeśli chodzi o botki – to mi się mega podobają kolekcje na mybaze: https://mybaze.com/pl/botki-damskie

Post a Comment