SPACER | PRACA | KOLACJA




 Chciałam przedstawić wam jednocześnie trzy zestawy, 
abyście mogli zobaczyć mnie w różnych wersjach. Oto moje propozycje.
 Zobaczycie: stylizację do pracy, stylizację na kolację lub spotkanie rodzinne, stylizację w której możecie wybrać się na spacer 


Zestaw Baby Blue
W takich stylizacjach czuję się bardzo swobodnie, jest to idealny set do pracy. 
Sukienka, którą mam na sobie została zakupiona w second handzie, jest w najmodniejszym kolorze baby blue.
Połączyłam ją z białymi trampkami, prostą aktówką i aviatorkami. 

sukienka- sh | okulary- born86 |



Stylizacja w której możemy wyjść na kolację z ukochanym 
Koralowa sukienka, czarny żakiet i złote dodatki.
To chyba podstawowy zestaw na tego typu okazje. W sukience będziecie czuły się bardzo efektownie i kobieco. 

sukienka- agnieszka_odz | marynarka- ottanta | szpilki- czasnabuty | torebka-vinted


Czy stylizacja do lasu, bądź na spacer musi być nudna?
Ja uważam, że czasem warto pokombinować. Tunika, którą mam na sobie idealnie nadaje się na tego typu wyjścia. 
Okulary z motywem panterki oraz złote dodatki sprawią, że poczujesz się jak księżniczka. 
Polecam kochane :*

sukienka- linkstyle | torba- mohito | buty- klik | okulary- born86 | biżuteria- edibazzar

No comments:

Post a Comment