BOYFRIEND AND BURBERRY




Czasami warto coś zmienić. Bardzo rzadko widzicie mnie w takich zestawieniach.  
Bardziej lubię sukienki i spódniczki, ale ostatnio dorwałam mnóstwo spodni w second handzie i to się zmieni.
Boyfriendy- hit tego sezonu, można je łączyć z obuwiem sportowym jak i z klasycznymi czarnymi szpilkami, ja wybrałam tą drugą opcję. 
Aby zestaw nie wyglądał banalnie, założyłam koszulę burberry, która zajmuje pierwsze miejsce w mojej szafie!  
Czarna shopper bag to fundament tego zestawu.

Mam dla was informację!
Specjalna akcja Zalando
Sklep oferuje użytkownikom ekskluzywny kod rabatowy obniżający zakupy w Zalando o 10%.
Kod rabatowy znajduje się na stronie: http://www.flipit.com/pl/zalando i będzie ważny do 4 maja włącznie.




koszula- Margaret's Boutique | spodnie- second hand | szpilki- supermoda24 | torba- SupertorebkiPl


No comments:

Post a Comment