MIX / RECENZJE / INSTAGRAM



1. Favorite shoes / 2. New nails
 3. Blouse chicnova / 4. Leggins tutaj
 5. Dress session Be-like-desertrose
6. Work / 7. In the mirror
 8. New track-suit, leggins
9.  Cosmetic news klik / 10. Healthy hair
11. Pozostałe zdjęcia stylizacji ( shorts-klik / bl-sh)
12. New flowers
13. Tulipany/ 14. My horse
15.  New jewelery
 
16. Present / 17. New bag
 18.Sesja dla sklepu Be-like-desertrose
19. New backpack / 20.Favorite ducky

FAKEBAKE
I jeszcze mała racenzja. Pytaliście mnie w jaki sposób w tak krótkim czasie się opaliłam?
To efekt sztucznej opalenizny, który moim zdaniem jest idealny. 
Nie nawidzę bladości. Postanowiłam zamówić samoopalacz firmy FAKEBAKE
Więcej informacji o produkcie tutaj


Moja opinia na temat tego produktu
Zalety: 
- produkt wydajny
-efekt widoczny już po pierwszej aplikacji
 -cudowny zapach czarnego orzecha kokosowego
- nie zostawia śladu na ubraniach
- nie zostawia smug 

Wady? Brak. Wreszcie mam to na co tak długo czekałam!
Wszystkim polecam. Solarium to nic w porównaniu to tego produktu :)

No comments:

Post a Comment