BAJMI



Stylizacja zrobiona spontanicznie podczas wypadu na zakupy. Kolejne dresy w mojej szafie, tym razem w kolorze szarości. 
Coraz częściej widzicie mnie w takim wydaniu i powiem wam szczerze, sądząc po komentarzach lubicie mnie w takich zestawieniach. 
Zapraszam do przeglądania zdjęć, a jutro ważny dzień szczegóły już wkrótce!

spodnie- bajmi | bluzka- bajmi | buty- labotti | okulary- born86



Mam jeszcze dla was kilka nowości :) Komplet bielizny oraz kilka ciuszków! 
Bielizną już chwaliłam się na fanpage, ale teraz czas na bloga! 
Otrzymałam w prezencie bieliznę firmy nipplex jestem bardzo zadowolna z tego kompletu!
Dokładny opis zobaczycie tutaj sklep.nipplex 
POLECAM!!!




Koszule, które otrzymałam od klik 
Koszula w kratę- klik
Koszula z panterką - tutaj klik



No comments:

Post a Comment