new in


Nie ma to jak nowości! Kolejna para butów  t-shirtów czy spódnic daje tyle radości, że dzień staje się piękniejszy! (wyznania zakupoholiczki hihi)
 Dziś pokażę wam moje najnowsze : szpilki, czółenka czy buty sportowe. Zaczynajmy! Zabieram Was do mojego świata
Ps. Obcięłam włosy <3 <3 <3


 Pierwszymi bucikami są sportowe pikowane trampki. Dlaczego wybrałam właśnie takie?
Uwielbiam pozłacane buty z ogromną ilością dżetów, a wygodę bardzo sobie cenię. 
W tych butach czuję się najlepiej! Oto moja propozycja stylizacji. Buty możecie zakupić tutaj: estrela

buty- estrela


 ____________________________________________________________________________________

Drugimi bucikami są sandałki z Zary, które za wszelką cenę zdobyłam.
Wykonane są perfekcyjnie, na nodze leżą idealnie. Sandały pasują zarówno do rurek jak i zwiewnych letnich sukienek.





_____________________________________________________________________________________

Kolejną nowością stały się platformy z wycięciem w kolorze neonowym
Proste szpilki, które nadają się do każdej stylizacji 
Warto mieć chociaż jedną parę butów w takim kolorze w okresie letnim


No comments:

Post a Comment