Favorite gold - VOGUEC.COM



Bardzo się ciesze,że mamy śnieg :)
Już mam kilka pomysłów na sesję, z nim związanych :)
Na moim fanpage pojawiło się dużo nowych konkursów więc serdecznie was zapraszam -> klik
A dziś złocista sesja :) Nie mogłam oprzeć się pikowanej bluzeczkę!
Najlepiej przygarnęłabym małą białą!
Połączyłam ją ze złotą spódniczką oraz białym płaszczykiem :) Moje lity znacie z poprzedniej stylizacji :)
Wszystyko w biało- złotym zestawieniu :)! Naszyjnik też już znacie od firmy- romwomen
Mam coś czego jeszcze nie było! Genialne kolczyki, naprawdę bardzo mi się podobają!
Ręcznie robione cudeńka w moich  kolorkach! Otrzymałam je od RenataSzwedSoutacheJewellery ! Ogromny talent i przepiękne prace!
Serdecznie zapraszam do odwiedzenia jej profilu bo naprawdę warto :)
Wiem, że kolczyki będą zawsze ze mną!

KONKURSY















spódnica- h&m
bluzka- szafa
lity- deezee
kolczyki- RenataSzwedSoutacheJewellery
naszyjnik- romwomen
płaszcz- mohito




Co dziś dla was od sklepu  VOGUEC.COM ?
Przygotowałam zestawienie sukienek tego sklepu
Dlaczego? Bo już za tydzień mamy Andrzejki <3



1. sukienka- klik / 2. sukienka- klik





1. sukienka -klik  / 2. sukienka- klik





1.białasukienka- klik / 2. sukienka nude klik


No comments:

Post a Comment