PACHNĄCA KRAINA




Kochane, ostatnio znalazłam świetną firmę PACHNĄCA KRAINA !
Naturalne kosmetyki arabskie! 
Znalazłam tam mnóstwo niespotykanych kosmetyków, z których jestem strasznie zadowolona :)
Kosmetyki pielęgnacyjne oraz lecznicze. 
Prezent otrzymałam w tym tygodniu i jestem w trakcie testowania kosmetyków.
Kosmetyki co najważniejsze nie są testowane na zwierzętach!!!
Co stworzył Bóg jest doskonałe i naturalnie więc nie należy tego zmieniać - to podkreślenie właśnie kosmetyków tej firmy!
Dużo firmy pisze, że ma naturalne kosmetyki, natomiast jest w nich inwazyjna chemia- parabeny.
Firma, która szczyci się sprzedażą kosmetyków naturalnych nie powinna mieć w swojej ofercie ani jednego kosmetyku zawierającego parabeny- szkodliwe związki konserwujące.
Kosmetyki firmy pachnąca kraina nie zawierają żadnego kosmetyku z parabenami.






Otrzymałam od firmy
- Olejek Afra do nawilżania i perfumowania ciała
- Masło Shea dzikie drzewko 
- Naturalny balsam do ust
- Mydło uelastyczniające z olejek kokosowym




Możecie go zakupić tutaj -> klik
Wonny olejek do perfumowania i nawilżania ciała!
Olejek ten jest bogaty w mikroelementy oraz : kw.tłuszczowe omega 3, omega 6, omega 9, kw. linolowy, witamina A, D, E, K

Stosuję ten olejek od 3 dni, na stronie jest napisane, że działa po tygodniu, natomiast u mnie działa on błyskawicznie! Moja skóra stała się jedwabna i odpowiednio nawilżona
Pozbywam się również małych przebarwień na mojej skórze.
Olejek ma przepiękny zapach cytrusowo- egzotyczny, wyczuwalny zapach to skórka grejpfruta pomarańczy, płatków róży i mirry. Jest wyrabiany z naturalnych olei
Olejek ten pochodzi z Egiptu.





Możecie je zakupić tutaj -> klik
Pozyskiwane jest z drzew masłosza- drzew życia.
Skóra szybciej się regeneruje, jest chroniona przed szkodliwym wpływem promieniowania słonecznego.
Staje się gładka i nawilżona. Przyspiesza okres gojenia się ran. Idealne dla każdego typu skóry.
Masło zawiera sporą ilość witamin. Ma bardzo przyjemny zapach. 
Jestem również z niego bardzo zadowolona. Moja skóra już po 2-3 dniach odbudowuje się i staje się nawilżona z czym zawsze miałam problem.
Produkt ten używany jest w SPA, klientki są zachwycone z działania masła shea. 
Problemy skórne znikają !








Możecie go zakupić tutaj -> klik
Balsam do ust antyalergiczny, naturalny, chroniący przed zimnem i wysychaniem ust.
Ma bardzo przyjemny zapach, dla mnie jest idealny 
Pewnie zastanawiacie się dlaczego?
Moje usta zimową porą były zawsze popękane i suche. Zaczęłam stosować ten balsam, zobaczymy co będzie w zimę natomiast już mi się podoba:)
Jest doskonały na opryszczkę. 
Pozwala utrzymać prawidłową barierę hydrolipidową skóry.

POCHODZENIE
Otrzymuje się go z owoców palmowych, za specjalną zgodą urzędu.
Pestki nasion Muru Muru bogate są w oleje zawierające kwasy laurynowe i mirystynowe.
Masło posiada certyfikat ECO AMAZONICO oraz zgodę na pozyskiwanie przez OTCA.




EFEKT







Możecie je zakupić tutaj -> klik
Mydło z olejem kokosowym, oliwą z oliwek i zieloną glinką ma właściwości wzmacniające.
Składniki mydełka:
Olej kokosowy- zawiera witaminę B2, B6, C i E, kwas foliowy, potas, wapń, magnez, fosfor, żelazo, sód i cynk. Nadaje skórze jędrności i elastyczności. Wygładza i zmiękcza skórę.

Oliwa z oliwek- ma dobre działanie na skórę suchą, delikatną, naczynkową. 
Bogata w fosfor, potas i żelazo. Działa odmładzająco i nawilżająco. 
Wzmacnia skórę, pogrubia zbyt cienki naskórek skłonny do wyniszczenia się. 

Glonka zielona- hamuje namnażanie się bakterii. Działa silnie oczyszczająco i przeciwzapalnie! Napina i ujędrnia skórę. Pomaga usunąć zaskórniaki, i grudki. Oczyszcza i reguluje nadmierne wydzielanie łoju.
Dziś zaczynam moją przygodę z mydełkiem :)




KONKURSY W JEDNYM MIEJSCU!

1. Wygraj naszyjnik 
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=671665429521765&set=a.584831804871795.1073741826.584828818205427&type=1&relevant_count=1

2. Wygraj bransoletkę i chustę https://www.facebook.com/photo.php?fbid=671701836184791&set=a.584831804871795.1073741826.584828818205427&type=1&relevant_count=1

3. Wygraj dowolną parę butów https://www.facebook.com/photo.php?fbid=672097389478569&set=a.584831804871795.1073741826.584828818205427&type=1&relevant_count=1



No comments:

Post a Comment