Gold and burgundy autumn


Tak! Złoto burgundowa jesień! To co kocham :) 
Zobaczcie co mi przyszło moja wymarzona bluza, w moich ulubionych kolorach, dziękuje <3
Dziś w pędzie wracałam ze szkoły, aby zdążyć do pracy i udało się :)
Weekend zapowiada się ponuro, ale mam pewien pomysł na stylizację :)
Co do stylizacji! Tak jak już mówiłam - bluza, którą możecie zakupić oasap.com
Dopasowałam do niej burgundowe tregginsy, ponieważ w bluzie znajdują się małe dodatki tego koloru 
Torebka i buty dopasowały się kolorystycznie :) I myślę, że dziś wszystko wygląda nienagannie?
Buciki możecie zakupić tutaj -> klik  
I jeszcze mały drobiazg! Ukochany naszyjnik otrzymany od firmy romwomen !
Żyć nie umierać!

KONKURSY
1. Wygraj naszyjnik -> KLIK
2. Wygraj bransoletkę i chustę -> KLIK
3. Wygraj dowolną parę butów -> KLIK











buty- Salon Anka
tregginsy- stradivarius
bluza- oasap.com
torba- zara
naszyjnik- romwomen

No comments:

Post a Comment