Early morning


Tak! Sama jestem z ciebie dumna, że dałam radę wstać tak wcześnie na zdjęcia :)
Dziękuje za zdjęcia OlejniczakZanetaFoto
Postanowiłam troszkę zmienić. Chcę aby moje zdjęcia przyciągały was, 
więc zaczynam pracę z fotografem! Myślę też o założeniu własnej strony internetowej! 
Mam mnóstwo nowych pomysłów. 
Dziś na moim fanpage pojawi się filmik o makijażu z kosmetykami firmy lambre
A co dziś dla was mam?
Poranne zdjęcia dają inne światło, natomiast mi się tam podoba! 
Przedstawiam wam codzienny zestaw, do pracy, do szkoły lub na spotkanie. 
Płaszczyk- zawdzięczam szafa.pl jest naprawdę świetny. 
Myślałam, że będzie zbyt cienki aby w nim wyjść, a jednak się myliłam :) 
Woskowane spodnie- otrzymałam od firmy stylepit, mają mnóstwo dobrego asortymentu.

STYLEPIT- to lider wśród sklepów internetowych na skandynawskim rynku mody,
podbijającym kolejne kraje, związanym z modą od samego początku,
oferującym swoim klientom najbardziej interesujące kolekcje.
Możecie tam znaleźć taki marki jak: Vero Moda, Vila, Espirt, Salsa, G-Star,
Pepe Jeans, Levi's, Jeffrey Campbell, Tom's, Converse, New Balance, Vans,
Dr. Martens, Bianco, a zwłaszcza tych, których nie znajdziesz na polskim rynku
 m.in: - Filipp K, Ben Sherman, Ray- Ban, Ole Henriksen.
Stylepit to przede wszystkim ogromny wybór ubrań, butów i dodatków
jak i również produktów do pielęgnacji skóry, włosów i paznokci.
Znajdziecie również perfumy, odzież i sprzęt sportowy oraz klika rzeczy dla dzieci
- ta firma jest zawsze dostępna, a ich magazyn nie ma granic!

Przy wyborze spodni nie mogłam się zdecydować, ponieważ wszystkie było super
Bluzeczka- również mam ją z wymiany na portalu vinted.
Jest bardzo dobrze dopasowana, idealnie się układa.
Kaloszki- są to jedne z moim ulubionych bucików, są bardzo wygodne, 
i ładnie leżą, możecie je zakupić tutaj walktrendy !
Co my jeszcze tutaj mamy... A! Została nam torebka i bransoletka :)
Torebeczka-  zaciekawiła mnie ponieważ posiada ażurowe kropki i jest w moim ulubionym kolorze
Bransoletka- kolorystycznie dobrałam ją do torebki, ten sam odcień beżu ! 
Jest przepiękna <3, otrzymałam ją od firmy Em4You ! 
Miłego poniedziałku! Ja dziś mam w planach pójście na zakupy oraz zrobienie świątecznych paznokci!

Zdjęcia wykonała: Olejniczak Żaneta

KONKURSY
*Do wygrania bransoletka
*Do wygrania 30 i 50$ w sklepie Oasap


*Do wygrania kosmetyki


*Do wygrania bransoletka i chusta
*Do wygrania naszyjnik
*Do wygrania dowolna para butów











Bluzka, płaszczyk-

kalosze- walktrendy
bransoletka- Em4You
spodnie- stylepit




No comments:

Post a Comment