AZTEC / LAMBRE



Kolejne relacje z sesji zdjęciowej! Jestem baaardzo zadowolona :)
Dziś w zestawie: azteckie spodnie, sportowe trampki oraz luźna oversizowa bluzka z nadrukiem
Spodnie, moje pierwsze jeansy od gimnazjum! Zawsze wolałam spodnie z miększego materiału, ale jakoś się przekonałam! Sesja zrobiona jeszcze przy ładnej pogodzie- wspomnienia! :D
Sportowy zestaw bo takiego tu jeszcze nie było! 

ZDJĘCIAOlejniczakZaneta






spodnie- pullandbear
bluzka- ae-woman
buty- cropp
naszyjnik- katherine



KOSMETYKI LAMBRE




Otrzymałam kosmetyki od firmy MADAM LAMBRE :) Starałam się zrobić film natomiast nie mam odpowiedniego sprzętu aby idealnie uchwycić każdy ruch mojego pędzla. Więc postanowiłam zrobić fotografię produktów oraz efekt końcowy z opisem przedmiotów!
A więc zaczynajmy!

OTRZYMAŁAM:
- krem pod oczy 
- podkład i puder
- cienie do powiek
- kredkę konturówkę 



KREM POD OCZY 
Krem do skóry wymagającej nawilżenia
Stosuję ten krem od tygodnia i już widzę poprawy! 
Moja skóra wokół oczy poprawiła swoją jędrność i elastyczność. 
Składniki tego kremu: algi morskie, olej migdałowy, olej z orzechów drzewa Macadamia, 
Skwalan, Haloxyl, kwas hialuronowy. 

Produkt możecie zakupić tutaj klik










PODKŁAD I PUDER
Podkład idealnie dopasowuje się do koloru skóry, nie pozostawiając śladu,  bardzo szybko się wchłania. Skóra może swobodnie oddychać. 
Łatwo się go rozprowadza, skóra staje się bardzo gładka.
Podkład niweluje efekt błyszczącej się skóry.
Utrzymuje makijaż cały dzień, nie blokuje porów, matuje i kryje
Czyli to taki podkład który zawsze chciałam mieć!

Podkład możecie kupić tutaj klik





PUDER
Doskonale matuje skórę, nadaje jej satynowy subtelny blask. Idealny do wykończenia makijażu, nie  wysusza skóry i nie tworzy efektu maski. Bardzo dobrze rozświetla cerę, wyrównuje jej koloryt i sprawia, że twarz jest świeża i wypoczęta. Utrzymuję się na twarzy przez cały dzień. 

Puder możecie kupić tutaj: klik






CIENIE ( RÓŻ/BRĄZ)
W kolekcji cieni Madame odkrywa prawdziwą feerię barw. Składa się ona z pięćdziesięciu zróżnicowanych kolorów. Aksamitna masa cieni zawiera talk o odpowiednim stopniu rozdrobnienia cząsteczek co gwarantuję idealną aplikacją na skórze powiek. Cienie moim zdaniem są jedwabiste i bardzo trwałe.
Makijaż wygląda świeżo i ukrywa ewentualne niedoskonałości skóry powiek.

Cienie możecie kupić tutaj klik




KONTURÓWKA DO UST
MNigdy nie byłam do nich przekonana. Myślałam, że na ustach wyglądają nienaturalnie.
Po otrzymaniu produktu i użyciu go, zmieniłam zdanie. Ta konturówka o różowym lekkim kolorze ma świetną kremową konsystencje, zapewnia to łatwe użycie kredki w celu korekcji kształtu. 
Utrzymuje się przez wiele godzin. Może być stosowana jako podkład pod pomadkę.

Możecie ją zakupić tutaj klik




EFEKT KOŃCOWY





No comments:

Post a Comment