TODAY/ Odplamiacz kieszonkowy


I mamy kratę <3 
Wyobraźcie sobie, że mój dzisiejszy zestaw jest praktycznie cały ze sklepu SH?
Płaszczyk znalazłam w sh, posiada jeszcze doczepiane futerko jest super! 
Ma piękne złote, rzędowe guziki, jestem z niego bardzo zadowolona!
Pikowana bluza również została wyłowiona!
No i spódniczka w kratę z ZARY- to zdobycze SH!
Co myślicie ? 
Jutro sesja! 

Do wygrania dowolna para butów
Do wygrania chusta z ćwiekami 
Do wygrania bransoletka
Do wygrania kosmetyki
Do wygrania naszyjnik 







płaszcz- sh
bluza- sk
szalik- sh
spódnica- sh
kozaki-




ODPLAMIACZ KIESZONKOWY

Możecie go zakupić tutaj klik
Otrzymałam go ostatnio i jest naprawdę super . 
Przestawię wam kilka zdjęć na których zobaczycie osobiście!
Aplikacja kosmetyku jest bardzo łatwa, bardzo szybko się wchłania i nie ma specyficznego zapachu
Bardzo ucieszyła mnie przesyłka od PureQuenn

SPOSÓB UŻYCIA

"Usuń nadmiar plamy poprzez wytarcie jej chusteczką lub wilgotną ściereczką. Nanieś płyn bezpośrednio na plamę poprzez kilkukrotne naciśnięcie końcówki odplamiacza. Lekko pocieraj tkaninę końcówką w obrębie plamy. Jeżeli to konieczne uwolnij więcej cieczy i kontynuuj delikatne pocieranie tkaniny. Zetrzyj chusteczką nadmiar płynu.

Ważne jest, aby po zaaplikowaniu płynu na plamę trochę dłużej pocierać końcówką o materiał, tak, by powstała delikatna pianka. Następnie znów wytrzeć plamę chusteczką, tak, aby nadmiar płynu w nią wsiąkł.
W przypadku, gdy rezultat nie będzie zadowalający powtórzyć czynność 1 lub 2 razy - w zależności od uciążliwości plamy. 


Jak widać na przedstawionych zdjęciach odplamiać w 100% spełnił swoją rolę!
Naprawdę go polecam! Od tej pory mam go zawsze ze sobą! 
ZAPRASZAM DO PUREQUEEN







No comments:

Post a Comment