GOLD GOLD/ FITOMED


Oczywiście cała stylizacja w złocie! 
Jakbym znalazła sklep, który w swoim asortymencie posiada same błyszczące cuda,
 byłabym w nim stałą klientką!:)
Przygotowałam dziś puchowy sweterek nie dla tego, że jest hitem tego sezonu. 
W stylizacji cenię sobie wygodę oraz to aby sweter spełniał swoją rolę, ma być ciepło i przyjemnie. 
Do sweterka dobrałam beżowe spodnie z dodatkiem ćwieków. 
Całość uzupełniłam swoimi bucikami firmy czasnabuty zapraszam do odwiedzenia tej strony. 
Mają świetne buty w przystępnych cenach więc to strona idealna dla mnie.
No i torebeczka, którą mam z wymiany na portali vinted.pl ! 
No i bransoletka od Em4You !
Zgadnijcie gdzie znalazłam sweterek? W moim ulubiony second handzie <3 

Zdjęcia wykonała moja kochana MAMA :)










buty- czasnabuty
spodnie- szafa.pl
sweter- sh
torba- vinted.pl
bransoletka- Em4You

I jeszcze mała recenzja!
Jak już wspominałam pragnę osiągnąć jasny kolor włosów( mroźny blond)
Chciałam to zrobić naturalnym sposobem bez farbowania włosów.
Włosy zapuszczam od gimnazjum więc szkoda mi ich, aby je w taki sposób niszczyć.
Postanowiłam zakupić fioletowy szampon, który poleciła mi pajpeczka!
Dodatkowo znalazłam idealną stronę, która mi w tym pomoże. 
Otrzymałam szampon i odżywkę od firmy fitomed
Wybrałam SZAMPON-klik oraz ODŻYWKĘ- klik



Szampon- rumianek i płatki słonecznika.
Szampon ma za zadnie delikatnie wzmocnić oraz rozjaśnić włosy. 
Nadaje włosom złoty odcień. 
Znacznie wolniej wypłukuje jasne kolory fryzury, co najważniejsze!






ODŻYWKA- rumianek i płatki słonecznika. 
Zmniejsza ona łamliwość włosów osłabionych, pogrubia je, przyśpiesza ich porost,
 ułatwia rozczesywanie.
Dłużej utrzymuje jasny kolor fryzury i nadaje piękny złocisty połysk
Bardzo się cieszę, że mogłam ją wypróbować, 
ponieważ od zawsze mam problem z rozczesywaniem włosów:(







EFEKT KOŃCOWY




No comments:

Post a Comment