FUKSJA




Fuksja- najmodniejszy odcień tego roku?
Na wszystkich portalach możemy zobaczyć, 
że fuksja oraz różne odcienie różu królują w sezonie letnim 2014r
Kochani nie możecie bać się takich połączeń, przecież mamy wiosnę! 
To już moja druga wiosenna stylizacja w takim kolorze 
i mam nadzieję, że wam się podoba


Mam już swoją filcową kopertówkę! 
Jest naprawdę bardzo praktyczna, ponieważ mieści mnóstwo rzeczy. 
Otrzymałam ją od sklepu Marmollada, firma ta specjalizuję się w filcówkach! 
Naprawdę polecam, każdy znajdzie coś dla siebie, 
w odpowiednim kształcie oraz kolorze.
Kolejną w kolorze fuksji jest moja sukienka, 
jeśli ktoś chciałby taką mieć, zapraszam tutaj -> tutaj
Cały zestaw nie mógł obejść się bez pięknej, białek, klasycznej marynarki, 
która pasuje niemal do każdego zestawu -> tutaj
Złote dodatki, zegarek który uwielbiam jest ze sklepu -> tutaj
No i asymetryczne szpileczki od styloweobuwie  

Jak wam się podoba mój dzisiejszy look :)?
Poniżej zdjęć znajdziecie moje nowości :)
Miłego weekendu;*


torebka- Marmollada | marynarka- tutaj | sukienka- tutaj | zegarek- tutaj | buty- styloweobuwie 
kolczyki - deserowa













NOWOŚCI


Sandałki - tutaj

Baletki- tutaj

Torebeczka- tutaj


Pikowane sukieneczki - bajmi

No comments:

Post a Comment