SPRING SPRING



Ostatnio się zagalopowałam i jestem tutaj dziennie! 
A co :) Niektórym to nie odpowiada, ale robię to dla siebie :)
Uwielbiam wam przedstawiać moje nowości kochani.
Dziś mam dwa sety zrobione spontanicznie :) 
Drugi to tylko pomysł mojej mamy, fotografa ;*
Mam mnóstwo nowych wyzwań, jestem mega szczęśliwa.

Przejdźmy do tych obiecanych stylizacji.
Pierwsza tak jak mówiłam, pomysł mamy, stylizacja w ulubionym stylu
Jest delikatnie i dziewczęco 
Sukienka delikatna w białe serduszka -> klik
wybrałam do niej błękitne buciki od -> klik
Lubie gdy cała stylizacja ma jeden, max dwa kolory więc torebka pasuje idealnie 
możecie ją zakupić w sklepie tutaj -> Streemage 
( torebeczka jest z najnowszej kolekcji) <3
I bransoletka -> missiu


sukienka-  choies | torebka- Streemage | buty- klik | bransoletka-  missiu


 Tutaj mamy bardziej kolorowo :)
Wielkie przywitanie wiosny z sukienką z second handu!
Uwielbiam ją, miętowa w delikatne pudrowe kokardki. 
Co jeszcze.. 
Kurteczka od firmy onaion58, piękna skórka w pudrowym kolorze.
Mam i ja! Okulary w kształcie serduszek od - klik
 No i miętowe, przeźroczyste szpileczki, które zajmują 1 miejsce na mojej półce.
Szpileczki możecie zobaczyć oraz zakupić tutaj -> bucikowo
To by było na tyle 
Miłego wieczoru ;*



okulary-  klik | sukienka-sh | buty- bucikowo | torebka- etorba | kolczyki- deserowa
kurtka- onaion58





No comments:

Post a Comment